باسکول کامیون کش

باسکول کامیون کش

باسکول 50 تنی که به باسکول کامین کش معروف می باشد از قبیل باسکول جاده ای های محبوب در میان مشتریان می باشند که از انواع مختلفی طراحی و تولید می گردند، این مدل از باسکول 50 تنی نیز همانند سایر باسکول های جاده ای با پلتفرم های تمام فلزی و بتن- فلز تولید می شوند. باسکول کامیون کش قابلیت اجرا را به صورت باسکول همسطح و یا باسکول برجسته را دارا می باشند. که با توجه به فضای محل مورد نصب می توان آن را به یکی از این دو صورت نصب و راه اندازی کرد. از مزایای باسکول 50 تنی تولید شده در شرکت فناوری نیک توزین میتوان به روند خرید و نصب غیر پیچیده و آسان باسکول اشاره کرد که تمامی باسکول های تولید شده به صورت پیش ساخته راهی محل نصب میکردند. پیش ساخته بودن سازه باسکول 50 تن به تسریع امر نصب مکانیک کمک شایانی می کند و در وقت و هزینه ی مشتریان گرامی صرفه جویی چشمگیری حاصل می شود. باسکول 50 تنی یا باسکول کامیون کش باسکول جاده ای محبوب واحدهای صنعتی مانند: باغداری ها،کشاورزی، مرغداری های کوچک، صنایع دستی و……… میباشد که انتخاب باسکول 50 تن در میان این صنایع از رواج بالاتری نسبت به سایر ظرفیت ها برخوردار است.
باسکول 50 تنی با ابعاد 3 در 8 متر طراحی و تولید میشوند که برای توزین وسایل نقلیه با حداکثر طول 8 متر مورد استفاده قرار می گیرد،
نکته مهم این است که با استفاده از این باسکول تمامی وسایل نقلیه به جز تریلی را می توان مورد توزین قرار داد. باسکول کامیون کش همانطو که از اسمش مشخص است مناسب توزین وسایل تا کامیون میباشد و از دقت بسیار بالایی در توزین برخوردار است.
اصول کاری مورد استفاده در باسکول کامیون کش
باسکول 50 تنی مانند تمامی باسکول جاده ای ها دارای واحدهای اندازه گیری وزن که با نام (لودسل)شناخته می شوند، هستند. لودسل ها در پایین صفحه باسکول قرار می گیرند و هر کدام وزن مشخصی را ثبت می نمایند. حداکثر وزنی که یک باسکول جاده ای می تواند تحمل نماید . قرار دادن وزن بیشتر از این مقدار مجاز، باعث ایجاد صدمه به لودسل کامیون کش یک صفحه با ابعاد 3 در 8 متر پیش ساخته همراه با فونداسیون میانی و دیواره وود و خروج پیش ساخته ب روی 4 لودسل برای توزین قرار می گیرند.
برای توزین وسیله توسط باسکول 50 تنی کامیون ها باید به صورت ثابت بر روی صفحه ی باسکول قرار گیرند تا بتوان یک وزن مشخص شده را از باسکول کامیون کش و لودسل ها به دست آورد. در این هنگام کامیون باید تمام طول خود را بر روی صفحه ی باسکول قرار دهد و پس از ثابت شدن نسبت به توزین آن ها اقدام شود. در توزین کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین توسط باسکول 50 تنی، باید در نظر داشت که به دلیل محدودیت در طول صفحه ی باسکول حداکثر زول کامین نباید از 8 متر تجاوز کند، به این معناست که تمامی وسایل نقلیه حداکثر تا کامیون های ده چرخ را می توان بر روی صفحه ی این باسکول ها یعنی باسکول کامیون کش توزین نمود.
کامیون ها دو حالت توزین میشود: بدون بار، حامل بار، تا وزن بار آن ها را بتوان محاسبه کرد. برای هر مرحله از توزین، قبض های باسکول جداگانه ای از باسکول 50 تنی تحویل صاحب کامیون می گردد و با محاسبه میزان اختلاف این قبض ها می توان وزن بار را به دست آورد. این امکان نیز وجود دارد که توزین یک کامیون در مبدا با مقصد اختلاف و تفاضل زیادی داشته باشد و این دلیل بر مصرف سوخت و اختلاف باد لاستیک های کامیون میباشد که برای استاندارد سازی، مقادیر مشخصی را برای تلفات سوخت و باد لاستیک در توزین توسط باسکول کامیون کش در نظر گرفته می شود.
قیمت رقابتی باسکول کامیون کش دیجیتال 50 تن جاده ای را تنها یک بخش از کار میتواند دانست و قسمت با ارزش تر آن ارائه ی محصولاتی با کیفیت مناسب است. رقابت خوب و سالم در بازار باسکول های کامیون کش دیجیتال 50 تن جاده ای بسیار مرسوم است اما در موارد بسیار نادری رقابت های ناسالم نیز مشاهده میگردد که بازنده نهایی در این امور را می توان همان تولیدکننده دانست چون مهمترین اصل برای یک تولیدی اعتبار و اعتماد مردم به آن تولید کننده است.
ما در صنعت باسکول کامیون کش دیجیتال 50 تن جاده ای علاوه بر ارائه محصولاتی با قیمت رقابتی، کیفیت خود را نیز تا حد بسیار مطلوبی بالا برده ایم. باسکول های جاده ای با ظرفیت وزنی مختلف، در ایران تولید می شوند که باسکول کامیون کش 50 تنی یکی از دستگاه های توزین سنگین در کارخانجات صنعتی و حمل و نقل بین المللی است. در قسمت پایین دسته بندی انواع باسکول 50 تنی که پزینه هی انتخابی مشتری است و براساس آن قیمت باسکول هم تغییر می کند، را مشاهده فرمایید.
• از نظر جنس صفحه پلتفرم باسکول کامیون کش
• از لحاظ مارک و برند قطعات الکترونیکی
• نوع اجرا و پیاده سازی باسکول 50 تنی در محل جانمایی یا نصب
• داشتن فونداسیون پش ساخته یا بدون فونداسیون
بعضی قطعات یا موارد تمام انواع باسکول 50 تنی کامیون کش، یکسان است.
• تعداد لودسل یا حسگر وزنی 4 تاست.
• ابعاد باسکول کامیون کش که 3*8 متر است.
• نمایشگر یا نشان دهنده (گاما یا استار و……) که یک عدد است.
• پرینتر یا چاپ گر برای گرفتن گزارش های مختلف، 1 عدد کاربرددارد.
• جعبه تقسیم 4 کاناله بدلیل استفاده از 4عدد لودسل، یک دستگاه است.
• نصب،راه اندازی،آموزش در محل برای یک دستگاه باسکول 50 تنی یا کامیون کش است.
• اجرای اتاقک باسکول توسط مشتری برای یک دستگاه
• محوطه سازی باسکول توسط مشتری برای یک دستگاه
• جرثقیل مورد نیاز هنگام پیاده سازی و جانمایی صفحه پلتفرم معمولا 30 تنی یک عدد است
معمولا در ایران برای باسکول 50 تنی و حتی 60 تنی، به طور کامل سه صفحه تولید میشود:
1-صفحه فلزی یا تمام فلز
2-صفحه بتن فلز یا نیمه بتن نیمه فلز
3-بتن فلز پیش ساخته
4-بتن فلز غیر پیش ساخته یا اجرا در محل
5-صفحه بتنی پیش ساخته یا بتنی یا بتن آرمه