شرکت نیک توزین به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در طراحی و فروش باسکول های فوق مدرن پیش ساخته مفتخر است با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و کار آزموده و هدایت مدیریتی متخصص و با تجربه ، نسل جدیدی از سیستم های توزین را با کیفیتی بسیار بالا و قیمت مناسب روانه بازار نماید که این امر مهم خود باعث راه یافتن محصولات شرکت به بازارهای داخلی وخارجی شده است.

امید است با نگرش جدید شرکت در زمینه طراحی ، فروش سیستمهای توزین و اعتقاد راسخ مدیریت شرکت در جهت بهبود مستمر محصولات منطبق با تکنولوژی روز دنیا ، بتوانیم گامی بلند و مؤثر در جهت ارتقاء کیفی و رفع نیاز صنایع کشور برداشته باشیم.

ارائه محصولات متنوع بر پایه نیاز مصرف کنندگان ما را در زمره یکی از بزرگترین شرکت های فروش سیستم های توزین در ایران قرار داده است.

خلاقیت و نوآوری

شرکت نیک توزین با استفاده از تجارب ، فعالیت ها وارتباطات شرکت های تابعه ،شرکای متخصص در ایران و دیگر کشورها توانسته است تنوع محصولات خود در قالب ارائه خدمات نوین و پشتیبانی کامل بصورت موثری ارائه نماید.

اجرای اندازه گیری در پروژه های خاص

با توجه به دامنه وسیعی از محصولات خاص  که مناسب با اندازه گیری های پویا می باشد. بهترین راه حل را در اختیار سازندگان ماشین های اندازه گیری ، بسته بندی ، پر نمودن یا طبقه بندی محصولات تولیدی خود قرار می دهد.

کیفیت امتیاز

کلیه فعالیت های این شرکت مطابق با استانداردهای ایران – اروپا می باشد و ما محصولات خود را مطابق با استانداردهای بین المللی ارائه و  تضمین می نمائیم. این تعهد به منظور توسعه یک فرآیند پیوسته موجب ارائه خدمات بهتر به مشتریان می گردد.