جک پالت توزین دار از لحاظ بدنه و نوع بالا و پایین شدن کاملا همانند جک پالت استاندارد است و از نظر اندازه و ابعاد ۹۹% عرض ۵۴ و طول۱۲۰ سانتی متری را دارا می باشد. درکل این نوع جک پالت به دونوع جک پالت، توزین دار معمولی و توزین دار با پرینتر است که با توجه به دقت کار در مسائل مختلف قیمت های آن متفاوت می باشد بدین معنی که هرچقدر که دقت اندازه گیری کار بیشتر باشد باید از جک پالت توزین دار دقیق تری استفاده نمود.

مشخصات کلی جک پالت توزین دار شامل:

  • عرض: ۵۴ سانتی متر
  • شاخک: ۱۲۰ سانتی متر
  • میزان تناژ بار: ۳تن
  • مصارف: انبار مواد غذایی و …
  • چرخ های عقب: ۲عدد
  • چرخ های جلو: ۴ عدد
  • سایز چرخ عقب: ۱۸
  • سایز چرخ جلو: ۸

جک پالت توزین دار و کاربرد آن عبارتند از:

جک پالت کلا وسیله ای است برای اینکه بار را ۱۰-۱۲ سانتی متر از زمین بلند کند و اپراتور یا کارگر با کشیدن آن از نقطه ای به نقطه دیگر نیز جا به جا کند.

کاربرد جک پالت توزین دار: بالابری متحرک مانند استاکر می باشد با این تفاوت که فقط بیست سانتی متر بالا می آید. در حالت کلی از جک پالت برای جابه جا کردن و کشیدن پالت استفاده می گردد. قابل توجه است که  به علت اینکه چرخ های جلوی جک پالت از سمت مخالف  پالت بیرون می آید این دستگاه نیز قابلیت جابه جایی پالت های باز و بسته را بر خلاف استاکر را دارد. در حالت کلی جک پالت و استاکر در اکثر موارد مکمل هم هستند و در کنار هم کارایی زیادی دارند یعنی جک پالت ، پالت موردنظر را تا نزدیکی محل بارگیری منتقل کرده و استاکر پالت موردنظر را بلند کرده است و با یک جا به جایی مختصر آن را داخل ماشین قرار می دهد.

شرکت نیک توزین به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در طراحی و فروش باسکول های فوق مدرن پیش ساخته مفتخر است با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و کار آزموده و هدایت مدیریتی متخصص و با تجربه ، نسل جدیدی از سیستم های توزین را با کیفیتی بسیار بالا و قیمت مناسب روانه بازار نماید که این امر مهم خود باعث راه یافتن محصولات شرکت به بازارهای داخلی وخارجی شده است.

امید است با نگرش جدید شرکت در زمینه طراحی ، فروش سیستمهای توزین و اعتقاد راسخ مدیریت شرکت در جهت بهبود مستمر محصولات منطبق با تکنولوژی روز دنیا ، بتوانیم گامی بلند و مؤثر در جهت ارتقاء کیفی و رفع نیاز صنایع کشور برداشته باشیم.

ارائه محصولات متنوع بر پایه نیاز مصرف کنندگان ما را در زمره یکی از بزرگترین شرکت های فروش سیستم های توزین در ایران قرار داده است.